20 nowych produktów na 20. urodziny Biedronki

Gotowe zestawy sałatkowe, produkty pełnoziarniste oraz rozwiązania do przechowywania żywności to wybrane przykłady zwycięzców specjalnej edycji projektu konsumenckiego sieci - Testujemy.

Z okazji 20‑lecia Biedronki ponad 21 tys. klientów wybrało 20 produktów. Trafią one do oferty sklepów jeszcze w tym roku.

Za pomocą platformy www.testujemy.biedronka.pl/20 klienci głosowali na jeden z 250 produktów wyselekcjonowanych do projektu Testujemy.  W sumie w trwającym od 11 do 24 maja głosowaniu oddanych zostało ponad 370 tys. głosów. Testerzy nie tylko mieli możliwość zadecydowania, które produkty pojawią się na sklepowych półkach, ale mogli dodatkowo wygrać jeden z 1 000 kubków termicznych.

Zdaniem Biedronki zwycięskie produkty wyraźnie odzwierciedlają aktualne trendy żywieniowe współczesnych konsumentów, którzy poszukują artykułów zdrowych, a zarazem niewymagających długiego przygotowania, jak również takich rozwiązań, które ułatwiają przygotowanie posiłków z zachowaniem walorów zdrowotnych i smakowych przyrządzanych produktów.

Wśród produktów prozdrowotnych znalazły się: tortilla z otrębami pszennymi i siemieniem lnianym, mąka orkiszowa pełnoziarnista, polskie borówki i truskawki premium, zielone szparagi, puszysty serek śmietankowy z ziołami bez laktozy.

Produkty gotowe do spożycia to: zestaw sałatkowy z dressingiem i widelcem, różne zestawy warzyw do zblendowania, danie orientalne, pierogi zielone ze szpinakiem i brokułami, kurczak panierowany z sosem, pizza z wypełnionym brzegiem serem.

Klienci wybrali także rozwiązania przydatne w przygotowaniu posiłków. Wśród nich znalazły się zapewniające hermetyczne zamknięcie pokrywki oraz woreczki z zamknięciem typu zamek z nadrukiem edukacyjnym. W grupie produktów praktycznych konsumenci zainteresowali się również uniwersalnymi chusteczkami nawilżanymi do całego ciała.

Klienci zagłosowali także na słodycze, przekąski i kawę: truskawki liofilizowane w czekoladzie mlecznej, toffi oblane mleczną czekoladą z kulkami ryżowymi, orzeszki w chrupiącej skorupce o smaku papryki, kawę rozpuszczalną w kubku.

Lista wybranych produktów dostępna jest na stronie internetowej https://www.testujemy.biedronka.pl/20.

Projekt Testujemy uruchomiony został na początku kwietnia. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy otrzymują informacje o aktualnych testach i rankingach.

W czerwcu rusza kolejna odsłona projektu.

Joanna Hamdan 13233 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.