[PROMOCJA] Kupiec

Wiosenno-letnia ofensywa promocyjna marki Kupiec.

Kupiec zachęca do przemyślanego wyboru produktów w codziennej diecie i rusza z ogólnopolską loterią prowadzoną pod hasłem „Wygrywaj w zdrowym stylu”. Towarzyszy jej intensywna kampania obejmująca swoim zasięgiem radio, prasę i Internet oraz promocja w punktach sprzedaży. Komunikację wzmocnią działania oparte na współpracy z blogerami, a także kampania content marketingowa na Listonicu. Za przygotowanie i realizację loterii odpowiada Agencja XConcept.

Pod hasłem „Wygrywaj w zdrowym stylu” ruszyła ogólnopolska loteria marki Kupiec. Może w niej wziąć udział każdy, kto kupi przynajmniej jeden z produktów tej marki. Wystarczy zarejestrować numer paragonu lub faktury na stronie www.loteriakupiec.pl by dać szansę szczęściu. Nagrodą główną jest Opel Adam, a w codziennych losowaniach można wygrać stylowe rowery Kross Trans Atlantic. Akcja promocyjna potrwa do 15 września br i obejmuje wszystkie produkty z portfolio marki Kupiec.

Czteromiesięczną promocję sprzedaży wspiera intensywna kampania prowadzona w radiu, prasie i Internecie, w tym w mediach społecznościowych. W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano reklamę w radiu Zet i RMF, reklamę prasową w zasięgowych tytułach: Świat Kobiety, Świat i ludzie, Naj, Oliwia, Tina, Rewia, Twoje Imperium, Na żywo, Życie na gorąco, Chwila dla Ciebie. W Internecie kampania obejmie serwisy: zdrowie.onet.pl, kobieta.gazeta.pl, kobieta.interia.pl i polki.pl. Równolegle prowadzone będą działania PR oraz kampania w punktach sprzedaży – zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.

Główny przekaz kampanii skupia się na informowaniu o zasadach loterii i prezentacji nagród – rowerów Kross oraz Opla Adam. Jednak celem działań komunikacyjnych jest również zwiększenie świadomości marki Kupiec oraz wiedzy o jej produktach i potencjalnych możliwościach ich wykorzystania, tak aby zaktywizować konsumentów, w tym przyciągnąć do marki nowych odbiorców.

- Produkty Kupiec doskonale odnajdują się w kulinarnej codzienności. Aby podkreślić ich walory postanowiliśmy zaprosić do tworzenia oryginalnych dań z ich wykorzystaniem również społeczność blogerów związanych z serwisem durszlak.pl. Z połączenia ich pasji gotowania i naszego bogatego portfolio produktowego powstaną autorskie przepisy, które w najbardziej przekonujący sposób pokażą, jak łatwo dzięki marce Kupiec nadać charakteru każdej potrawie – mówi Izabela Jaskólska, Dyrektor Marketingu w firmie Kupiec.

Za przygotowanie koncepcji i strategii komunikacji, organizację loterii, a także kreację i realizację działań promocyjnych odpowiada Agencja XConcept.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.