Największe marki: kampanie i promocje

Bakoma, Foxy, Jacobs, Lech Premium, Okocim, Palette, Pedigree, Tiger.

  • Wystartowała nowa kampania reklamowa jogurtu naturalnego z portfolio Bakomy. Działania komunikacyjne mają podkreślać wszechstronne zastosowanie jogurtu naturalnego do celów kulinarnych. Kampania skierowana jest do kobiet, które lubią gotować i zwracają uwagę na prozdrowotne aspekty dań. Spot oraz advertoriale w prasie kobiecej i poradnikowej mają podkreślać konsystencję oraz uniwersalność jogurtu naturalnego gęstego. W telewizji kampania bazuje na dwóch spotach: 30- i 15-sekundowym; w internecie pojawia się w formie reklamy kontekstowej towarzyszącej programom w usłudze VoD. Działania komunikacyjne potrwają do końca sierpnia. 
  • Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, rozpoczęła działania contentmarketingowe z udziałem Małgorzaty Rozenek. Osią komunikacyjną projektu jest seria krótkich filmów poradnikowych, w których Małgorzata Rozenek prezentuje różnorodne, praktyczne zastosowania produktów marki Foxy w gospodarstwie domowym. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży oraz poszerzenie kategorii, w której obecna jest marka Foxy. Filmowe porady marki Foxy, publikowane są w kanale Foxy Polska w serwisie YouTube, na fan page'u marki w Facebooku. Dodatkowo komunikacja prowadzona jest w specjalnej sekcji serwisu Interia.pl. Akcja prowadzona jest wyłącznie w internecie. Działania prowadzone będą co najmniej do końca 2015 r.
  • Mondelez International rusza z działaniami promującymi markę Jacobs w HBB TV. Do końca bm. amatorzy kawy Jacobs, posiadający odbiorniki wyposażone w technologię HBB, będą mogli zapoznać się z ciekawymi przepisami na niestandardowe kawy. Autorką wszystkich przepisów jest Anna Starmach, jurorka polskiej edycji programu "Master Chef". Aplikacja wspiera promocję konsumencką oraz brandową stronę marki Jacobs www.przepisynakawe.pl. Akcji towarzyszy m.in. lokowanie produktu w "Pytaniu na Śniadanie”.
  • Kompania Piwowarska ruszyła z konkursem dla marki Lech Premium - „Leć za Leszkiem”. Co tydzień na stronie internetowej www.esky.pl/leszek pojawią się zdjęcia przedmiotów związanych z egzotycznymi krajami i marką Lech Premium. Na ich podstawie uczestnik będzie musiał przedstawić własną inspirację, która będzie połączeniem obu tych elementów. Prace konkursowe - fotografie lub grafiki - można zamieszczać na oficjalnej stronie internetowej. Najciekawsze z nich wyłoni jury - te z najwyższą oceną zostaną nagrodzone. Nagrodę w konkursie stanowią vouchery na zakup biletów lotniczych. Każdego tygodnia będzie można wygrać 7 voucherów o wartości 2 tys. zł i 1 wart 6 tys. zł. Nagrodę będzie można zrealizować wyłącznie za pośrednictwem strony partnera konkursu - eSky.pl. Konkursowi „Leć za Leszkiem” towarzyszyć będzie komunikacja, która obecna będzie w telewizji, Internecie oraz na outdoorze. Konkurs trwa do 28 czerwca.
  • Carlsberg Polska rozpoczyna kampanię reklamującą nowy wariant piwa Okocim – Okocim Radler Cola z limonką. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy.
  • Palette, marka farb do włosów z portfolio Henkla, wystartowała z niestandardową akcją promocyjną skierowaną głównie do młodszych użytkowniczek. W konkursie "Zostań gwiazdą Palette” laureatki przejdą metamorfozę pod kierunkiem wybranej przez siebie gwiazdy - Patricii Kazadi, Agnieszki Więdłochy i Julii Kamińskiej. Użytkowniczki zgłaszają się za pośrednictwem strony Wizaz.pl lub specjalnej aplikacji w Facebooku. Zwieńczeniem akcji będzie sesja zdjęciowa z gwiazdami w magazynie “Flesz”. Konkurs wspiera kampania na Facebooku i w serwisach internetowych. Celem działań jest odmłodzenie marki Palette, która ma ugruntowaną pozycję wśród dojrzalszych konsumentek i przybliżenie jej młodym użytkowniczkom.

  • W maju ruszyła najnowsza kampania marki Pedigree (Mars Polska) na rzecz bezdomnych zwierząt. Skierowana jest do wszystkich właścicieli czworonogów, którzy kupują karmę w sklepach internetowych. Do 25 czerwca za każdy poprawnie dodany komentarz na stronie Pedigree.pl/kuponline, Pedigree przekaże 0,5 kg karmy do określonego schroniska. Wybór placówki nastąpi na podstawie liczby oddanych komentarzy. W sumie planowane jest przekazanie 2 ton pożywienia dla psów w potrzebie.

  • Tiger Classic - wariant energetyka z portfolio wadowickiego Maspeksu, zaprezentował kolejną odsłonę swojej humorystycznej kampanii. Bohaterem najnowszego spotu marki jest jeż Leszek - student farmacji, który skarży się na zmęczenie nauką. Tygrys - brandhero marki - proponuje antidotum na zmęczenie, brak energii i ogólny spadek formy. Najnowszy spot Tigera będzie obecny w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP czy Polsat oraz w serwisach VoD i YouTube.
Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.