20. urodziny Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła świętowanie dwudziestolecia.

Działania mają być adresowane do klientów, pracowników i partnerów handlowych. Obok kampanii marketingowej przygotowano specjalną ofertę produktów, degustacje w sklepach oraz konkursy z nagrodami.   

Biedronka ruszyła z emisją spotu reklamowego opartego na motywie przeboju muzycznego "Dwudziestolatki”. Reklama ukazuje klientów oraz pracowników w różnych sytuacjach. W sklepach pojawiły się również plakaty z wizerunkami klientów. Mają podkreślać główne komunikaty sieci: bliskość i dostępność, wysokiej jakości produkty w niskich cenach. Z okazji święta logo Biedronki z hasłem "Codziennie niskie ceny” zyskało nowy, wizerunek. "20 lat niskich cen" oraz "20 lat razem" dla podkreślenia ważnych dla marki wartości.

Świętowanie Biedronki widoczne będzie szczególnie w sklepach, gdzie oprócz specjalnych promocji pojawi się przygotowana wspólnie z partnerami handlowymi oferta produktów "Vintage”. Będą to artykuły nawiązujące opakowaniem do dawnych lat oraz takie, które na dobre zniknęły z rynku.

Od czerwca w wybranych sklepach sieci będą odbywać się również degustacje najlepszych produktów, m.in. owoców, warzyw, wędlin, nabiału, serków, jogurtów, ciast, pieczywa, pochodzących od 40 dostawców.
Aby umożliwić składanie sieci urodzinowych życzeń, Biedronka uruchomiła konkurs "Złóż życzenia Biedronce” ze specjalną aplikacją na stronie. Autorzy najciekawszych życzeń mogą wygrać 200 nagród.

Katarzyna Woźniak 89 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.