Sieć sklepów Piotr i Paweł nowym klientem Agora Custom Publishing

Do współpracy redakcyjnej zaproszono popularnych blogerów.

Agora Custom Publishing przygotowała pierwsze w tym roku, wiosenne wydanie „Piwniczki Smaków”, magazynu sieci supermarketów Piotr i Paweł. Zespół Agora Custom Publishing przygotował nową koncepcję pisma. Magazyn ma zmienioną szatę graficzną i nową winietę. W wydaniu znalazło się więcej treści lifestyle’owych oraz informacyjnych na temat alkoholi.

"Piwniczka Smaków" przedstawia m.in. polecane w danym sezonie trunki oraz porady z zakresu savoire vivre'u. Większość artykułów jest opatrzona zdjęciami pochodzącymi z sesji zaaranżowanych specjalnie na potrzeby nowego wydania magazynu. 

Wiosenne wydanie „Piwniczki Smaków” jest pierwszym przygotowanym przez zespół Agora Custom Publishing dla sieci Piotr i Paweł. 

Szczegóły na temat umowy tej sieci sklepów i Agory nie zostały ujawnione. W tym roku Agora Custom Publishing stworzy jeszcze dwa numery magazynu.

Piotr Machul 12 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.