Abpol rozszerza asortyment w Cash&Carry

Spółka podjęła decyzję o rozszerzeniu oferty produktowej w należącej do Eurocash sieci Cash&Carry z uwagi na bardzo dobrą sprzedaż prezerwatyw marki własnej You&Me, które są w niej dostępne od połowy 2014 r.

Plastry opatrunkowe QuickPlastR będą dostępne we wszystkich halach sieci.

- Linia QuickPlastR będzie docelowo jedyną w swojej kategorii dostępną w tej sieci. Dzięki temu każdy klient Eurocash, który będzie planował zakup tego asortymentu, automatycznie wybierze produkty Abpolu - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Obecnie sieć hal Cash&Carry liczy 150 punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.