Piątnica zadowolona z wyników

W 2014 r. firma zwiększyła sprzedaż wszystkich kluczowych produktów, a jej przychody - mimo ograniczeń eksportowych, wzrosły o 5 proc. - do 890 mln zł.

- OSM Piątnica to jedna z najszybciej rozwijających się mleczarni w Polsce. Nasze wyniki sprzedażowe pokazują, że konsekwentnie i z sukcesem realizujemy założone cele - utrzymaliśmy pozycję lidera w kluczowych grupach asortymentowych i dynamicznie rozwijamy nowe kategorie produktowe – podkreśla Zbigniew Kalinowski, prezes OSM Piątnica.

Jak podaje, największy wzrost sprzedaży odnotowało świeże Mleko Wiejskie w butelce z uchwytem. Przez rynek i konsumentów doskonale została przyjęta także inna nowość z portfolio Piątnicy – Jogurty typu greckiego 0% tłuszczu, 2 x więcej białka, które w zaledwie kilka miesięcy dały spółdzielni "znaczącą" pozycję wśród producentów jogurtów.

Do sukcesu Jogurtów typu greckiego w istotnym stopniu przyczyniła się także przeprowadzona w połowie 2014 r. pierwsza w historii OSM Piątnica kampania reklamowa, która objęła telewizję, internet, kina a także prasę branżową i handlową.

Obok działań marketingowych spółdzielnia kontynuowała rozbudowę i modernizację zakładów. Łączne wydatki inwestycyjne w minionym roku wyniosły ponad 55 mln zł i objęły m.in. uruchomienie nowej linii produkcyjnej do wytwarzania twarogu oraz budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania mogącego pomieścić ponad 5 tys. palet.

– W 2015 r. zamierzamy zrealizować kolejne inwestycje, dzięki którym wprowadzimy na rynek nowe produkty, zwiększymy nasze moce produkcyjne i zabezpieczymy zaplecze logistyczne - podsumowuje Zbigniew Kalinowski.

Joanna Hamdan 12136 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.