Abpol rozszerza portfolio

Do oferty spółki dołączyła nowa linia suplementów diety - dropsy witaminowe Multifan.

- Mamy już doświadczenie w sprzedaży tego typu produktów i liczymy, że po wprowadzeniu ich do oferty uzyskamy dodatkowe 5-10 proc. obrotu. Pierwsza sieć będzie zatowarowana już w kwietniu - stwierdza Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska. 

Spółka zamierza bowiem wprowadzić produkty z linii Multifan do sprzedaży w sieciach handlowych z którymi obecnie współpracuje.

 

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.