Abpol znów poszerza dystrybucję

Do sklepów Mila trafią produkty Abpolu.

Sieć Mila ma już 167 supermarketów w całym kraju, co - według zarządu Abpol - powinno przyczynić się do mocnego wzrostu przychodów spółki w najbliższych latach. Dodatkowo sieć zamierza powiększać się co roku o kolejne 30 sklepów. 

W lutym Abpol Company Polska wprowadził swoje produkty do sieci Społem Szczecin oraz rozszerzył asortyment prezerwatyw marki własnej You&Me dostępnych w sieci Intermarche o opakowania wielosztukowe - 12 sztuk. Spółka rozpoczęła także sprzedaż plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR w placówkach Poczty Polskiej. W marcu Abpol rozszerzył portfolio produktów dostępnych w sieci dystrybucyjnej AT o prezerwatywy marki You&Me oraz podpisał także umowę na dostarczanie swoich produktów pod markami własnymi w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

 

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.