Największe marki: kampanie i promocje

Ahmad Tea London, Bosman, E.Wedel, Jordan Individual, Miracle Cream Garnier, Podravka, Śniadaniowa, Tarczyński, Tymbark, Żubr.

  • Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Ahmad Tea London. Marka angielskiej herbaty promowana jest online. Spot podkreśla rodowód marki oraz ukazuje zamiłowanie do herbaty jej twórców. Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej herbat Ahmad Tea London realizowana jest w internecie m.in. w najpopularniejszych kanałach VoD – Player.pl, Ipla.tv, na YouTube oraz w innych serwisach wideo. W działaniach ponownie wykorzystywany jest 30-sekundowy spot wizerunkowy marki, który fani brandu mogli po raz pierwszy zobaczyć w grudniu ub.r. Kampania pod hasłem „Tea is our life” opiera się na angielskim humorze, podkreślającym, że marka Ahmad Tea London pochodzi z Wielkiej Brytanii, a jej twórcy to prawdziwi pasjonaci herbaty.

  • W połowie marca Bosman (Carlsberg Polska) rozpoczął kolejny etap kampanii outdoor’owej „Moje życie. Moja pasja.”. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Maciej Stolarczyk i Dariusz Adamczuk, którzy reprezentują klub piłkarski Pogoń Szczecin. Marka Bosman jest sponsorem klubu od 2004 roku. Celem kampanii jest pokazanie, że pasja może być sposobem na życie. Warto nie rezygnować ze swoich marzeń i podążać wytyczoną drogą, co udowadniają bohaterowie kampanii. Kampania outdoor’owa „Moje życie. Moja pasja.” potrwa do połowy kwietnia.
  • W przyszłym tygodniu wystartuje kampania nowych produktów E.Wedel (Lotte Wedel) inspirowanych deserami: Tiramisu, Panna Cotta i Crème Brûlée. Nową serię produktów będzie promować 30-sekundowy spot telewizyjny, emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Przeprowadzona zostanie również kampania OOH obejmująca – tablice outdoorowe i bankomaty, w których będą emitowane spoty 15-sekundowe. Akcję uzupełni zasięgowa kampania internetowa wspierająca konkurs na stronie WWW marki, wykorzystujący elementy rywalizacji, w którym do wygrania będą loty do europejskich miast oraz nowa seria deserowych produktów. Przeprowadzona zostanie również kampania w kinach, gdzie odbędą się specjalne wieczory z Wedlem.
  • Ruszyła kampania reklamowa szczoteczek Jordan Individual (Cederroth Polska). Działania reklamowe rozpoczęły się w marcu i potrwają około 2 miesięcy. Swoim zasięgiem obejmują szeroką listę ogólnopolskich stacji telewizyjnych, a dodatkowo wspierane są kampanią VOD. Kampania ma na celu wypromowanie linii szczoteczek Jordan Individual w nowych wzorach, stworzonych przy udziale grupy projektantów Scandinavian Surface.
  • L'Oréal Polska ruszyła z kampanią kremów Miracle Cream marki Garnier. Do udziału w niej zostało zaproszonych tysiąc ambasadorek powyżej 40 roku życia oraz tysiąc powyżej 50 roku życia, które stosują pielęgnację przeciwzmarszczkową. Akcja potrwa sześc  tygodni. Kampania będzie realizowana online i offline. Ambasadorki będą miały za zadanie wypróbować krem na własnej skórze, a także rekomendować go swoim koleżankom. W paczkach ambasadorskich znajdą się również kupony z 15-proc. rabatem na wszystkie produkty z gamy Miracle Cream Garniera. Kupony będzie można zrealizować we wszystkich drogeriach Rossmann w całej Polsce. Ambasadorki, które zostały zaproszone do akcji, będą miały do wykonania również zadania online, polegające na dzieleniu się swoimi opiniami na temat kremu oraz udostępnianiu grafik związanych z komunikacją produktu.
  • Podravka wraz z wydawnictwem Burda przygotowała dla entuzjastów gotowania kuchenne wyzwanie. 23 marca ruszył casting do projektu Kuchenne Zmagania, w którym mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci sztuki kulinarnej. Do wygrania są: sprzęt AGD i zestawy naczyń do gotowania Delimano oraz produkty od firmy Podravka. Do konkursu uczestnicy zgłaszają się parami poprzez wysłanie zdjęcia swojego popisowego dania inspirowanego śródziemnomorskim smakiem wraz z przepisem na adres kuchennezmagania@burdamedia.pl. Zgłoszenia przyjmowane będą do 23 kwietnia. Spośród przesłanych propozycji jury wybierze 8 par, które będą miały okazję wykazać się kulinarnymi umiejętnościami podczas spotkania w studiu kulinarnym. Ostatecznych zwycięzców projektu – parę, która przygotuje najciekawsze danie.
  • Producent margaryny Śniadaniowa firma ZT Bielmar wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną Jem Drugie Śniadanie, której celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Akcja ruszyła 19 marca i potrwa do listopada. Ambasadorami kampanii są: Anna Wyszkoni, Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka, Dominika Gwit i Marek Kaliszuk. Od początku kwietnia do końca listopada na łamach magazynów, dzienników, w internecie, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej ambasadorowie kampanii będą przekonywać Polaków do zdrowego i mądrego odżywiania. Dodatkowo, sponsor kampanii Jem Drugie Śniadanie wspiera akcję Pajacyk, dzięki czemu około 15 tys. posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce. Firma przygotowuje również specjalną grafikę opakowań Śniadaniowej Klasycznej i Śniadaniowej z Masłem z logotypami kampanii i akcji Pajacyk, które pojawią się na półkach sklepowych od kwietnia.
  • Firma Tarczyński zaprezentowała drugi spot swojej kampanii "Jesz lepiej, żyjesz lepiej". W poprzedniej odsłonie osią tematyczną były hiszpańskie inspiracje kulinarne. W drugim spocie bohaterowie "wywodzą" się ze starożytnej Grecji. Pierwsza odsłona kampanii wraz ze spotem komunikującym nową linię wędlin suchych ruszyła 12 marca.
  • Marka Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) kontynuuje działania promocyjne związane z zagadnieniem pełnowartościowego śniadania. Tym razem band zaprosił Polaków do dzielenia się pomysłami na oryginalny, poranny posiłek. Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie zdjęcia, na którym zaprezentują ich autorski "styl śniadaniowy”. Uzupełnieniem śniadania ma być sok 100 proc. Tymbark Multiwitamina. Nagrodami w konkursie Multistyle Śniadaniowe są m.in.: smartfony, tablety, torby sportowe, smart watche. Konkurs wspiera bannerowa kampania internetowa.
  • Kompania Piwowarska rusza z nową kampanią piwa Żubr - „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca i reżyser pierwszych filmów Żubra. W filmie pojawiają się tory i parowóz, czyli elementy należące do świata ludzi, z którym to światem po raz pierwszy w reklamie spotyka się Żubr. Kampanię będzie można oglądać od kwietna do lipca w telewizji, outdoorze, internecie, prasie oraz w sklepach.
Joanna Hamdan 12542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.