Produkty firmy Abpol w kolejnej sieci

Spółka podpisała umowę na sprzedaż produktów marek własnych w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

- Wejście do kolejnej już sieci to pozytywna informacja dla Spółki i dla naszych akcjonariuszy. Liczymy, że w przyszłości współpraca z Tobacco Press będzie się dalej rozwijać i możliwe będzie rozszerzanie asortymentu o nowe produkty - stwierdza Olgierd Wejner, dyrektor generalny Spółki Abpol Company Polska.

W salonach prasowych Tobacco Press pojawią się produkty marek własnych Spółki, m.in. prezerwatywy You&Me, kleje cyjanoakrylowe Perfect Glue oraz suplementy diety LongPlay. Dostawcą produktów Abpolu do tej sieci jest ogólnopolski dystrybutor Polski Tytoń, z którym Spółka współpracuje od kilkunastu lat.

Zdaniem Abpol Company Polska wprowadzenie produktów do sprzedaży w tej sieci powinno wpłynąć na wzrost ich rozpoznawalności wśród klientów, a także przyczynić się to do istotnej poprawy jej wyników finansowych.

Tobacco Press to sieć ponad 70 salonów prasowych zlokalizowanych głównie na terenie Zachodniej Polski.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.