Abpol rozszerza współpracę z dotychczasowym dystrybutorem

Do ofert firmy AT wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej You&Me.

Jak dotąd dystrybutor oferował swoim odbiorcom jedynie linię plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR. Dzięki poszerzeniu oferty o prezerwatywy spółka liczy na wzrost przychodów, poprawę wyników finansowych oraz większej rozpoznawalności swojej marki. Abpol będzie także wspierał dystrybutora poprzez promocję produktów, udział w targach handlowych oraz pomoc we wprowadzaniu oferty do jego klientów.

- Rozszerzenie oferty handlowej może docelowo podwoić nasze obroty z firmą AT. Dystrybutor ten ma bowiem bardzo szerokie możliwości dystrybucji produktów Spółki w rynku tradycyjnym oraz sieci regionalnych - stwierdza Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

AT jest niezależnym dystrybutorem parafarmaceutyków, chemii gospodarczej oraz artykułów elektrycznych w Polsce. Dostarcza produkty do tysięcy sklepów niezależnych, a także do lokalnych i ogólnopolskich sieci handlowych. W jego ofercie znajduje się ponad 3,5 tys pozycji z branży farmaceutycznej OTC, zdrowej żywności i zielarskiej.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.