Henkel: marka E w nowej odsłonie i z pierwszą od lat kampanią

Od początku marca marka E wspierana jest silną kampanią telewizyjną, która potrwa do drugiej połowy kwietnia. To pierwsze tak silne wsparcie od prawie 5 lat i pierwsze na jakie zdecydował się nowy właściciel marki - firma Henkel.

- Chcemy zakomunikować konsumentom, że marka E to nie tylko marka z tradycjami, bliska polskiej rodzinie od lat, ale jest to również marka innowacyjna podążająca za trendami rynkowymi. Obecnie oferujemy klientom w pełni odświeżony asortyment, z lepszą, bardziej skoncentrowaną formułą, która daje możliwość zrobienia o 33 proc. prań więcej - podkreśla producent.

Henkel kupił markę E od PZ Cussons w ubiegłym roku. Aby transakcja doszła do skutku w Polsce producent musiał odsprzedać środki do prania Rex. 

 

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.