Lidl zachęca do przekazania 1%

Sieć po raz szósty startuje z kampanią informacyjną pod hasłem "Mały procent, wielka pomoc".

Celem akcji jest zwiększanie świadomości społecznej na temat możliwości przekazania 1% podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego (OPP). Kampania skierowana jest do klientów oraz pracowników firmy.

Organizacjami z którymi współpracuje firma Lidl w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” są: Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, Federacja Polskich Banków Żywności, a także Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi i Stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce”.

Joanna Hamdan 13233 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.