Abpol Company Polska z nowym inwestorem

Centrum Doradztwa Ekonomicznego zostało nowym inwestorem finansowym spółki zajmującej się dystrybucją produktów FMCG. Abpol systematycznie poszerza też grono odbiorców swoich produktów.

CDE SA nabył od grudnia 2014 r. łącznie 210 tys. szt. akcji. Stanowi to 5,07 proc. udziału w kapitale zakładowym oraz tyle samo udziału w ogólnej liczbie głosów na WZA Abpol Company Polska SA. Wejście do akcjonariatu inwestora finansowego związane jest z dobrymi perspektywami jej rozwoju oraz z wprowadzaniem produktów marek własnych do kolejnych sieci handlowych.

- Jest jeszcze wiele miejsc, sieci oraz dystrybutorów, do których nasze produkty nie docierają, dlatego spodziewamy się, że w kolejnych latach zarówno obroty spółki, jak i zyski będą dynamicznie rosnąć - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Początek roku jest dla spółki owocny. Rozszerzyła ona asortyment produktów prezerwatyw marki własnej You&Me o nowe opakowania wielosztukowe (po 12 szt.). Pierwszą siecią, w której pojawią się prezerwatywy tej marki, będzie Intermarche.

Spółka nawiązała również współpracę z siecią handlową Społem Szczecin, rozpoczynając sprzedaż w jej punktach prezerwatyw marki You&Me oraz plastrów opatrunkowych marki QuickPlastR. - Naszym celem jest osiągnięcie w ciągu najbliższych dwóch lat ok. 10 proc. udziału zarówno w rynku prezerwatyw, jak i plastrów opatrunkowych - mówi Wejner.

W trzech pierwszych kwartałach 2014 r. Abpol zanotował zysk netto w wysokości 73 tys. zł oraz przychody rzędu 3,3 mln zł.

 

Katarzyna Pierzchała 5273 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.