Abpol wchodzi do Społem Szczecin

Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, nawiązała współpracę z siecią handlową Społem Szczecin. Do jej punktów sprzedażowych trafią wybrane produkty marek własnych Abpol Company Polska.

Zgodnie z przyjętą przez zarząd spółki strategią rozwoju, firma planuje wprowadzać swoje produkty do regionalnych oraz lokalnych sieci sprzedażowych. Mają one pełnić rolę uzupełnienia sprzedaży w sieciach ogólnokrajowych.

- Sieć Społem Szczecin jest dla nas ważnym partnerem na rynku lokalnym. Do chwili obecnej nie współpracowaliśmy w tym regionie z żadną większą grupą sklepów - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Sieć Społem Szczecin liczy ponad 60 sklepów samoobsługowych, zlokalizowanych w Szczecinie oraz w innych miastach regionu. Dostawy będą realizowane za pośrednictwem lokalnych dystrybutorów Abpolu.

- Liczymy, że dzięki rozpoczęciu tej współpracy będziemy mogli przenieść doświadczenia na kolejne sieci Społem. Format Społemu wpisuje się bowiem w strategię rozwoju sprzedaży naszych produktów - podsumowuje Wejner.

Abpol miał po III kwartale 2014 r. 73 tys. zł zysku netto i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży.

Katarzyna Pierzchała 4723 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.