Biedronka będzie sprzedawać własny tygodnik
Projekt powstaje w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska.
Na początku lutego do sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) trafi tygodnik "7 Dni. Przegląd Tygodnia".
W piśmie mają być publikowane zarówno teksty własne, jak i przedruki z innych pism tego wydawcy. Projekt nadzoruje Tomasz Lada, do niedawna kierujący "Super Express TV". Egzemplarz tygodnika ma kosztować 2,99 zł.
Obecnie na zlecenie właściciela sieci Biedronka przygotowywane są dwa inne tytuły: "Kropka TV" i "Moje Smaki Życia". Po pojawieniu się "7 Dni" te tytuły nadal będą wydawane.

Piotr Machul
12 Artykuły
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.