Biedronka udziela porad żywieniowych

W wybranych sklepach Biedronka ruszyła akcja edukacyjna "Czytaj etykiety", podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Kampania prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia.

Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę w Biedronkach na terenie województwa mazowieckiego klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet produktów spożywczych. Poradom towarzyszy akcja informacyjna przeprowadzona w sklepach na terenie całego kraju.

Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ma na celu nauczenie klientów sieci Biedronka poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji, które wpływają na stan zdrowia.

– Stawiamy sobie za zadanie edukację klientów i podnoszenie świadomości w zakresie zdrowego stylu życia. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się po raz kolejny na współpracę z IŻŻ przy akcji „Czytaj Etykiety” – mówi Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości produktu Jeronimo Martins Polska.

Podczas pierwszej edycji Instytutu Żywności i Żywienia w 2013 r. w 100 Biedronkach udzielono ponad 8088 porad i konsultacji oraz rozdano ponad 13,4 tys. ulotek. Szczegółowy harmonogram kampanii wraz z adresami sklepów dostępny jest na stronie http://www.biedronka.pl/pl/czytaj-etykiety.

Katarzyna Pierzchała 5467 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.