Największe marki: kampanie i promocje

Ahmad Tea London, Bakoma, Żywiec, Piccolo, Żubr.

  • Wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Ahmad Tea London. Działania realizowane są online. 30-sekundowy spot wizerunkowy marki emitowany jest m.in. w kanałach VoD – Player.pl oraz Ipla.tv, na YouTube, a także w innych serwisach video. W filmie ukazany jest sztandarowy i najbardziej rozpoznawalny produkt marki – czarna herbata English Tea No. 1. To pierwsza adaptacja spotu na rynek polski. Kampania potrwa do końca stycznia 2015 r. Na przyszły rok zaplanowane są kolejne działania reklamowe. Wyłącznym dystrybutorem herbat Ahmad Tea w Polsce jest firma Levant.
  • W Facebooku trwa świąteczny konkurs firmy Bakoma – "Święta lekkie jak puch”. Fani profilu Kuchnia Jogurtowa mogą wygrać sprzęt AGD oraz zestawy akcesoriów do pieczenia i gotowania. 
Aby wziąć udział w konkursie, należy polubić profil Kuchni Jogurtowej w Facebooku oraz zaproponować nowy przepis lub rozwiązanie kulinarne, dzięki którym wigilijne, świąteczne albo sylwestrowe dania będą lżejsze niż dotychczas. Konkurs jest podzielony na trzy tygodniowe etapy, a każdy z nich poświęcony jest innym potrawom. Akcja potrwa do 30 grudnia br.
  • W odpowiedzi na potrzeby miłośników kina, Żywiec przygotował aktywację „Seans z Żywcem”. Umożliwia ona dostęp do specjalnie wyselekcjonowanej kolekcji 101 filmów. Wśród nich znajdują się nie tylko klasyki gatunku takie jak „Aż poleje się krew”, „Obcy Początek”, „Cztery pokoje”, „Chłopaki nie płaczą” czy „Yuma”, ale również ambitne europejskie kino - m.in. skandynawski hit „Polowanie” oraz „Jabłko Adama”.  Aby obejrzeć jeden ze 101 tytułów specjalnie wyselekcjonowanych przez markę Żywiec, należy wejść na stronę www.101filmow.pl i wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką piwa Żywiec Jasne Pełne (butelki 500 ml oraz puszki 500 i 550 ml) w promocyjnym opakowaniu. Jeden kod umożliwia obejrzenie jednego filmu. Akcja rozpoczęła potrwa do 28 lutego 2015 roku.
  • Z początkiem grudnia marka Piccolo (Ambra) rozpoczęła kampanię pod hasłem "Cześć, jestem Piccolo!". Jej głównymi nośnikami są reklamy prasowe oraz materiały POS. Piccolo będzie można też spotkać „na żywo”. Kampania skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat obejmie akcje promocyjne i animacje. W ostatnich dniach grudnia w 40 wybranych supermarketach sieci Auchan, Leclerc i Carrefour animatorzy w strojach superbohatera Piccolo będą rozdawali lizaki i balony. Niespodzianką dla najmłodszych będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia w monidle przedstawiającym Piccolo. Ponadto w sklepach tradycyjnych do każdej zakupionej butelki napoju dodawany będzie lizak w prezencie. W obydwu kanałach sprzedaży wykorzystane zostaną materiały POS: zawieszki/naklejki na butelki, standy butelkowe, stojaczki na lizaki, plakaty, pankarty i tacki paletowe.
  • Kompania Piwowarska startuje z nową zimową kampanią dla marki Żubr. Będzie można zobaczyć ją w telewizji, prasie oraz w internecie. Cała kampania potrwa około trzech miesięcy.
Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.