Międzychód rozszerza dystrybucję

Producent nawiązał współpracę z siecią supermarketów Piotr i Paweł.

Międzychód konsekwentnie rozwija dystrybucję przetworów warzywno-owocowych i dań gotowych. Obecnie marka dostępna jest już w takich sieciach jak m.in.: Selgros Cash & Carry, Intermarché, Polska Sieć Handlowa „Lewiatan”, Delikatesy Centrum, Chata Polska, Spar, PSS „Społem”, Słoneczko, Stokrotka oraz Dino.

Na przełomie listopada i grudnia dołączyło do nich ponad 100 supermarketów Piotr i Paweł.

Jak zapewnia producent, w niedalekiej przyszłości przetwory i dania gotowe z Wielkopolski będą dostępne w kolejnych sieciach handlowych. Firma ma również plany eksportowe m.in. rynki wschodnie.

Marka Międzychód wspierana jest kampanią telewizyjną i w prasie handlowej. Firma wspiera również sprzedaż poprzez działania skierowane bezpośrednio do sprzedawców. 

 

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.