Prezes PZ Cussons: nasze wyniki są zgodne z założeniami

Od niemal roku PZ Cussons działa na polskim rynku bez flagowej marki E. Prezes Piotr Sucharski zdradza, jak zarządzana przez niego firma radzi sobie po sprzedaży części biznesu Henklowi.

- Trudno jest porównać oba organizmy, bowiem ta transakcja zmieniła znacząco zakres działalności PZ Cussons, stąd sprzedaż wypracowana w latach 2014 vs 2013 jest nieporównywalna - mówi Piotr Sucharski, prezes PZ Cussons. - Poza tym PZ Cussons jest spółką notowaną na giełdzie w Londynie, więc nie mogę informować o jej wynikach. Bez wątpienia jednak wyniki osiągane przez PZ Cussons Polska od momentu skoncentrowania się na części personal care są zgodne z naszymi założeniami budżetowymi - zapewnia Piotr Sucharski.

Podaje, że marka Luksja pozostaje liderem w kategorii mydeł w kostce, podczas gdy w segmencie mydeł w płynie ma "wysoki" udział. - A dzięki pielęgnacyjnym produktom z linii Care Pro Luksja powoli, ale stabilnie buduje pozycję w kategorii żeli pod prysznic - mówi Sucharski.

Zdradza, że na 2015 r. firma ma ambitne plany, co do tej marki, choć nie podaje szczegółów. - W każdej z kategorii, w której obecna jest marka chcielibyśmy utrzymać i zwiększyć udziały rynkowe. Będzie to możliwe m.in. dzięki rozszerzaniu palety oferowanych produktów - zapowiada Sucharski.

PZ Cussons ma także w portfolio marki Carex i Original Source. Carex jest liderem w kategorii mydeł antybakteryjnych i żeli do rąk.

Orignal Source to "nowoczesna" marka, skierowana przede wszystkim do młodych ludzi, którą firma wspiera przede wszystkim w kanale digital i mediach społecznościowych.

 

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.