Abpol Company z zyskiem

Notowana na rynku NewConnect spółka Abpol, w trzecim kwartale 2014 r. zanotowała 73 tys. zł zysku netto oraz prawie 3,4 mln zł przychodów.

Miniony kwartał spółce udało się zakończyć dodatnim wynikiem EBITDA wynoszącym 124 tys. zł. Narastająco wynik ten wyniósł w 2014 r. prawie 570 tys. zł.

- Kontynuujemy przyjętą przez nas strategię, która zakłada maksymalne zwiększanie obecności oferowanych produktów w kolejnych segmentach rynku. Jednocześnie cały czas optymalizujemy ofertę przez koncentrację sprzedaży na produktach generujących najwyższą marżę - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska.

W lipcu br. spółka rozpoczęła dystrybucję prezerwatyw marki własnej You&Me w halach Cash&Carry. Wprowadziła także swoje produkty do salonów prasowych Świat Prasy. W listopadzie Abpol rozpoczął współpracę z firmą Tabak Polska, która prowadzi sieć salonów prasowych Trafika.

Zdaniem zarządu spółki wejście do nowej sieci handlowej przyczyni się do wzrostu przychodów oraz poprawienia dostępności produktów.

W 2013 r. Abpol wypracował zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a przychody ze sprzedaży sięgnęły 7719 tys. zł. Osiągnięty zysk został w całości przeznaczony na kapitał zapasowy.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.