[PROMOCJA] Hochland Polska

Almette nie przestaje inspirować!

Do linii owocowych smaków Almette Fruit właśnie dołączyła nowa Almette - z Morelą i Wanilią. Nowy puszysty serek Almette Fruit z Morelą z Wanilią to oryginalne połączenie świeżego twarogu z soczystą morelą i aromatyczną wanilią, które inspiruje do wielu eksperymentów kulinarnych i gwarantuje niezapomniane smakowe doznania.

Owocowa linia Almette Fruit jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oferując: puszysty serek ze znanymi i lubianymi owocami w wyrafinowanych połączeniach i „czystą” formułę - bez zagęstników, barwników i konserwantów.

Linia Almette Fruit udowodniła, że Almette może istnieć również poza kanapką! Przeprowadzone badania pokazują, że już ponad 65 porc. konsumentów używa owocowych smaków Almette jako przekąski, czy deseru, dodając go do  naleśników, croissantow, gofrów i wszelkich słodkich, kulinarnych eksperymentów.

Linia Almette Fruit to teraz już cztery różnorodne warianty: Almette z Morelą i Wanilią, Almette z Gruszką z Jabłkiem Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz  Almette z Jagodą i Maliną.

Jednocześnie z wprowadzeniem na rynek nowej Almette z Morelą i Wanilią powraca silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Silna kampania potrwa do końca listopada i zawładnie głównymi kanałami telewizyjnymi, obejmie także kino oraz aktywności PR w prasie i Internecie. Aby wzmocnić widoczność nowej owocowej linii Almette Fruit, na półce sklepowej znajdą się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne.

Cena sugerowana nowej Almette - z Morelą i Wanilią to 3,78 zł za opakowanie 150 g.