Rossmann i Aquafresh dzieciom

10 października pod hasłem "Podaruj Dzieciom Uśmiech" rozpocznie się nowa akcja zorganizowana przez sieć drogerii oraz właściciela marki - firmę GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

Akcja, która potrwa do 10 listopada jest częścią ogólnopolskiego programu edukacji zdrowotnej dla przedszkolaków „Akademii Aquafresh”. Jej celem jest zwiększenie profilaktyki higieny jamy ustnej wśród przedszkolaków. 

„Podaruj Dzieciom Uśmiech” potrwa do 10 listopada tego roku. W tym czasie klienci Rossmanna będą mogli pomóc domom dziecka w całej Polsce.

Do akcji przyłączają się również lekarze dentyści i higienistki, którzy realizują bezpłatne badania zębów.

Zeszłoroczna III edycja programu „Akademia Aquafresh” objęła zasięgiem 5 tys. przedszkoli i 470 tys. dzieci. 

 

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.