Aldik zadowolony z wyników

Należąca do Maxima Group sieć zanotowała wzrost obrotów w pierwszej połowie roku o 20,2 proc.

Szczególnie drugi kwartał był bardzo dobry dla Aldika. Od kwietnia do czerwca br. sieć wypracowała wzrost o 25,2 proc. W I połowie roku przychody wyniosły 75,2 mln zł.

- Konsekwentny rozwój sieci detalicznej niewątpliwie przyczynił się do osiągnięcia pomyślnych wyników. W 2014 roku wyremontowaliśmy 8 sklepów, a na początku roku otworzyliśmy pierwszy sklep w Warszawie. Jesteśmy zadowoleni z pozytywnych wyników w pierwszej połowie roku. Chcemy dalej modernizować istniejące sklepy i rozwijać sieć detaliczną w Polsce – mówi Žydrūnas Valkeris, prezes zarządu Aldik Nova.

Jak zapowiada szef Aldik Nova, spółka będzie konsekwentnie rozwijać ekspansję małych i dogodnie zlokalizowanych sklepów. 

- W najbliższej przyszłości będziemy pracować nad rozwojem sieci i remontowaniem istniejących sklepów, zwracając szczególną uwagę na odpowiedni dobór świeżych, wysokiej jakości produktów dostosowanych do potrzeb klientów. To stanowi obecnie mocny punkt naszej sieci, który będziemy z konsekwencją rozwijać – komentuje Žydrūnas Valkeris.

Obroty sieci sklepów Aldik Nova w Polsce na koniec 2013 roku wynosiły 130 mln zł, czyli o 23 proc. więcej niż obrót z dziesięciu miesięcy w 2012 roku.

Litewski koncern Maxima Group kupił sieć Aldik w lutym 2012 roku. W ciągu dwóch ostatnich lat niektóre sklepy w województwach lubelskim i podkarpackim, w innych zmieniono asortyment. 

Joanna Hamdan 13844 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.