Tesco sposób na dyskonty

Brytyjski detalista wprowadza specjalne strefy z niskimi cenami.

W ramach strategii konkurowania z dyskontami Tesco tworzy w większych sklepach specjalne strefy, tzw. markowe outlety. Przez 18 miesięcy testował je w 80 sklepach w Wielkiej Brytanii. Obecnie wprowadził je do 180 sklepów, zapowiada, że strefy ze zniżkami pojawia się w 285 placówkach.

Poszerzenie nisko cenowej oferty wiąże się z rozwojem dyskontów, m.in. Asdy (Walmart) i Lidla, ale głównie popularnych w Wielkiej Brytanii sieci 99p Stores i Pounland.

Jak podkreślają analitycy Planet Retail, Tesco musi uważać z nową strategią, aby nie zniechęcić dobrze sytuowanych klientów.

 

 

 

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.