Intermarché z technologią satelitarną

Pozwoli to detaliście na szybki transfer danych dotyczących m.in. cen, zamówień czy materiałów POS pomiędzy ponad 3,5 tys. sklepów w Europie a siedzibą firmy w Bondoufle we Francji.

Jak donosi Planet Retail za Le Figaro w tym celu sieć na początku roku nawiązała współþracę z firmą Telespazio, która należy do francuskiego Thales i włoskiej Finmeccanica.

Dzięki technologii każdej nocy za pośrednictwem specjalnej linii pomiędzy Bondoufle i Fucino w Abruzji we Włoszech przesyłane są dane. Stamtąd, zaszyfrowane transmitowanedo satelity należącego do Eutelsat, który następnie przekazuje je do odbiorników satelitarnych znajdujących sie na dachach placówek ITM.

Inwestycja w tego typu technologię pozwoli ITM  szybko reagować na rynku charakteryzującym się silną konkurencją i dużą częstotliwością cenowych zmian.

Dla właścicieli sklepów francuskiego operatora miesięczny abonament za usługę wynosi 50 euro.

Joanna Hamdan 14529 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.