Abpol rozszerza współpracę z Eurocashem

Prezerwatywy marki własnej You&Me trafią do dystrybucji we wszystkich halach Cash&Carry firmy.

Abpol Company Polska wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do dystrybucji w sieci Eurocash w lipcu 2013 r.

- Zakładamy, że rozszerzenie współpracy o hale Cash&Carry pozwoli podwoić obroty z Eurocashem. Realne efekty tych działań będą widoczne już w kolejnym roku obrotowym - uważa Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Pod koniec maja Abpol wprowadził swoje produkty - prezerwatywy You&Me, plastry QuickPlastR oraz suplementy diety - do sprzedaży w salonikach prasowych Kolporter.  Ponadto w pierwszym kwartale br. spółka nawiązała współpracę m.in.: z  siecią stacji paliw Statoil, stacją paliw Lukoil Polska oraz marketami Netto.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.