Abpol ma kolejnego odbiorcę

Firma rozpoczęła współpracę z siecią stacji paliw Shell Polska.

- Sieci paliwowe stanowią bardzo ważny element w strategii rozwoju sprzedaży produktów Abpol. Dzięki dostępności przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu są one idealnym miejscem sprzedaży prezerwatyw czy suplementów diety – tłumaczy Olgierd Wejner, dyrektor generalny Spółki Abpol Company Polska.

Dzięki nawiązanej współpracy w punktach sprzedażowych na stacjach paliw pojawi się suplement diety na chorobę lokomocyjną. Abpol przewiduje także, że w najbliższym czasie uda mu się zwiększyć asortyment dostępny na stacjach paliw Shell o kolejne produkty marek własnych.

- Oczekuje, że w drugim półroczu będą już widoczne pierwsze rezultaty działań polegających na wprowadzaniu produktów do nowych odbiorców  - mówi Olgierd Wejner.

Pod koniec maja Abpol wprowadził swoje produkty - prezerwatywy You&Me, plastry QuickPlastR oraz suplementy diety, do sprzedaży w salonikach prasowych Kolporter.  Ponadto w pierwszym kwartale br. spółka nawiązała współpracę m.in.: z  siecią stacji paliw Statoil, stacją paliw Lukoil Polska oraz marketami Netto.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.