Dr. Oetker: w końcu maja ruszamy z dużą kampanią

Producent chce ożywić kategorię środków żelujących w Polsce.

- W ostatnim tygodniu maja startujemy z kampanią telewizyjną produktów z linii Żelfix - mówi Agnieszka Wójcik, product manager, Dr. Oetker.

Dodaje, że kampania ma ożywić sprzedaż środków żelujących, przyciągnąć nowych użytkowników, a lojalnych konsumentów utwierdzić w przekonaniu, że kupując Żelfixy Dr. Oetkera - dokonują właściwego wyboru.

W maju br. na odświeżonej stronie internetowej www.oetker.pl został już uruchomiony specjalny serwis poświęcony domowym przetworom, w którym internauta może znaleźć przepisy na domowe przetwory, porady, ciekawostki i inspiracje.

Kategorię mieszanek żelujących budują dwa rodzaje produktów: fiksy do żelowania i cukry żelujące, przy czym największą sprzedaż odnotowują te pierwsze. - Produkty typu fix stanowiły ok. 90 proc. rynku. Tak jest również w portfolio Dr. Oetkera, gdzie prym w sprzedaży wiodą Żelfiksy - informuje Agnieszka Wójcik.

Popyt na środki żelujące w Polsce trwa średnio od kwietnia do września.

W 2013 r. wartość kategorii mieszanek żelujących wyniosła 42,6 mln zł i była wyższa w stosunku do roku 2012 o 23 proc. (producenci za Nielsenem, MAT AS’13 vs MAT AS‘2012).

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.