Grupa PL Plus: liczymy na 10 mld zł sprzedaży

PL Plus chce być strukturą ogólnopolską i sprzedawać do ponad 2 tys. placówek detalicznych.

- Posiadanie takiej skali otworzy nowe możliwości, choćby w zakresie negocjacji. Wspólne negocjacje chcemy rozpocząć od produktów świeżych, zwłaszcza mięsa i wędlin - mówi Waldemar Mirocha, prezes Grupy.

Prezes Grupy widzi także duże możliwości rozwoju wspólnych projektów w zakresie marek własnych. Nie tylko w segmencie ekonomicznym, jak marka Lubię:), ale również w innych segmentach cenowych.

Jednak strategicznym celem w zakresie rozwoju strukturalnego Grupy jest zbudowanie aliansu o potencjale sprzedaży powyżej 10 mld zł w produktach spożywczych.

Grupa PL Plus to wspólne przedsięwzięcie: Bać-Polu, Topaza oraz Piotra i Pawła, które ma być platformą współpracy sieci Piotr i Paweł, Spar, Słoneczko oraz Topaz. W przyszłości spółka ma się stać osią strategicznej współpracy dla 2-2,5 tys. polskich sklepów działających w kanale tradycyjnym. W listopadzie ub.r. Grupa PL Plus wprowadziła na rynek markę Lubię:). 

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.