Marki w kampanii

Książęce, Lubella, Tiger, Łomża, Jupik

  • 15 maja rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Książęce (Kompania Piwowarska). Obejrzeć będzie można dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu – Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane będą także w Internecie -  na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD.
  • Maspex Wadowice, w ramach promocji, stworzył profil marki Lubella na Instagramie. Na instagramowym profilu Lubelli, oprócz pubikacji zdjęć produktów, które powstały na bazie makaronów Lubella oraz fotografii z eventów i wszelkich wydarzeń związanych z marką, zaplanowany jest także konkurs. Spośród zgłoszonych zdjęć użytkowników, oznaczonych każdego dnia będą wybierane najlepsze zdjęcie. Szczegóły na: http://instagram.com/lubella_uwielbiam
  • Za pomocą Instagramu, ale również Facebooka i dedykowanej dedykowanej strony konkursowej www.needrestart.pl FoodCare wspiera markę Tiger. Należy przesłać zdjęcie, na którym uczestnik zobrazuje swój „restart po resecie”, czyli pokaże jak wraca do formy po ciężkiej nocy. Każdego dnia jury wyłania i nagradza trzy najbardziej kreatywne pomysły na restart, a po tygodniu – jeden zwycięski. 
  • Van Pur, właściciel marki Łomża, w ramach niestandardowej akcji rozpoczął rekrutację na stanowisko Trenera Łomżingu. Prowadzona jest regularna rekrutacja obejmująca klasyczne ogłoszenia o pracę w sekcjach dotyczących pracy w portalach internetowych, m.in.: gazetapraca.pl, olx.pl (dawniej tablica.pl) oraz praca.money.pl. Rekrutacja prowadzona jest również poprzez Google AdWords oraz reklamy w Facebooku i Naszej Klasie. Akcja będzie również reklamowana na Kwejk.pl. - Jest to akcja niemająca precedensu w polskim internecie, jako że rzeczywiście rekrutujemy najbardziej odpowiednią osobę na stanowisko Trenera Łomżingu i zatrudniamy tę osobę na 2 miesiące do pracy polegającej na jak najbardziej intensywnym odpoczynku, wpisującym się w ideę łomżingu - mówi Sławomir Staręga, dyrektor marketingu w fimie Van Pur. Akcja prowadzona jest we współpracy z blogerami Lucjanem i Maciejem z Make Life Harder.
  • Psycholog i psychoterapeutka dziecięca Małgorzata Ohme, w ramach nowej platformy komunikacji marki Jupik (Hoop Polska) - "Jupik wzywa!", odpowiada na pytania rodziców i udziela im porad na temat m.in. aktywnego spędzania czasu z dzieckiem. Wszystkie wskazówki eksperta, opisy produktów i listę zabaw na świeżym powietrzu można znaleźć na stronie www.jupikwzywa.pl. Nowa kampania obecna jest także w mediach społecznościowych, m.in. w serwisach Facebook i Nasza Klasa.
  • Coca-Cola ruszyła z intensywną kampanią mrożonej herbaty pod marką Nestea. Komunikacja pod hasłem "Smak wolności" rozpoczęła się 30-sekundowym spotem telewizyjnym. W tym samym czasie portfolio marki zostało poszerzone o nowe opakowanie o pojemności 250 ml. Nowość dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: cytrynowym i brzoskwiniowym.
  • Firma Bonduelle ruszyła z internetową reklamą kukurydzy pod hasłem "Dodaj sobie chrupkości". – Celem prowadzonej akcji jest wzmacnianie nawyku dodawania kukurydzy złocistej Bonduelle do świeżych warzyw, który w Polsce nie jest tak silny jak w wielu krajach europejskich – tłumaczy Magdalena Nicińska, brand manager w Bonduelle Polska. Kampania, która potrwa do 25 lipca, skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 20 do 44 lat, mieszkających w miastach. Podstawą komunikacji będą formaty display prezentowane w serwisach pogodowych, kulinarnych i kobiecych.
  • Wystartowała nowa kampania marki wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem "Lekkość każdego dnia". Właścicielem brandu jest spółka Womir. 
  • Cisowianka której dystrybutorem są Polskie Zdroje rozpoczyna kampanię społeczną  "Gotujmy zdrowo – mniej soli”. Akcja ta ma na celu pokazanie możliwości zmiany swojego codziennego menu tak aby, nie tracąc smaku potraw, ograniczyć dzienne spożycie soli. 
Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.