Kompania Piwowarska we współpracy z Biedronką

Po raz trzeci zachęcają, by być "Zgranym z naturą".

Kompania Piwowarska i sieć sklepów Biedronka zorganizowały ogólnopolską zbiórkę surowców wtórnych pod hasłem "Zgrani z naturą”. 

W dniach 9 i 10 maja przed wybranymi sklepami Biedronka w 12 miastach pojawiły się specjalne stoiska, gdzie mieszkańcy mogli pozbyć się surowców nadających się do recyklingu. Każdy, kto przyniósł co najmniej pięć szklanych lub aluminiowych opakowań, w zamian otrzymywał sadzonkę goździków oraz informacje na temat segregacji śmieci.

Zbiórce "Zgrani z naturą” patronowała organizacja odzysku Rekopol, która w Polsce koordynuje działania związane z obchodami Dnia Bez Śmiecenia.

Podczas dwóch poprzednich edycji akcji łącznie zebrano prawie 18 ton odpadów podlegających recyklingowi, w tym 17 ton szkła, a uczestnikom akcji rozdano prawie 18 tys. ekotoreb.   

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.