Nestle Waters Polska. Nałęczowianka

W limitowanej edycji.

Nałęczowianka wprowadza na rynek limitowaną edycję wody mineralnej z kolorową etykietą. Woda dostępna będzie w małych formatach – butelkach o pojemności 500 ml. 

Głównym celem wejścia limitowanej edycji jest wsparcie rozbudowanej kampanii reklamowej, która w kwietniu została rozpoczęta przez Nestle Waters Polska. 

Znakiem rozpoznawczym limitowanej edycji są nowe wzory na opakowaniach wody gazowanej i niegazowanej (500 ml). Opakowania bazują na soczystych barwach.

Nowa edycja kierowana jest do wszystkich, którzy chcą dbać o siebie, mają apetyt na życie i czerpią z tego siłę do działania. Podkreśla to również hasło: „Nałęczowianka – pełna życia”.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.