Coca-Cola Poland Services. Powerade Passion Fruit
W limitowanej butelce.
W związku ze zbliżającymi się piłkarskimi mistrzostwami świata w Brazylii marka Powerade, oficjalny napój sportowy FIFA World Cup 2014, wprowadza z tej okazji nowy produkt – limitowaną edycję o smaku marakui.
Passion Fruit w sprzedaży detalicznej jest dostępny od początku marca. Napój dołącza do dotychczasowego portfolio smakowego marki Powerade i stanie się kluczowym elementem kampanii marketingowej i handlowej na okres poprzedzający mistrzostwa świata w piłce nożnej.
Opakowanie o pojemności 500 ml wykorzystuje wizerunek nowego ambasadora marki – Andresa Iniesty, piłkarza reprezentacji Hiszpanii.

Joanna Hamdan
13849 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.