Coca-Cola Poland Services. Powerade Passion Fruit

W limitowanej butelce.

W związku ze zbliżającymi się piłkarskimi mistrzostwami świata w Brazylii marka Powerade, oficjalny napój sportowy FIFA World Cup 2014, wprowadza z tej okazji nowy produkt – limitowaną edycję o smaku marakui.

Passion Fruit w sprzedaży detalicznej jest dostępny od początku marca. Napój dołącza do dotychczasowego portfolio smakowego marki Powerade i stanie się kluczowym elementem kampanii marketingowej i handlowej na okres poprzedzający mistrzostwa świata w piłce nożnej. 

Opakowanie o pojemności 500 ml wykorzystuje wizerunek nowego ambasadora marki – Andresa Iniesty, piłkarza reprezentacji Hiszpanii.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.