McCormick: produkty convenience to największa inwestycja od czasu przejęcia marki Kamis

Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska, zapowiada, że w kategorii fiksów będą kolejne nowości produktowe i kolejne kampanie.

– Wejście na rynek convenience na początku 2013 r. było ogromną, największą taką inwestycją dokonaną przez firmę McCormick w Polsce od czasów przejęcia marki Kamis, a częścią tej inwestycji była kampania telewizyjna o zasięgu krajowym przeprowadzona w kwietniu 2013 r. – powiedział nam Olivier Touzalin, prezes zarządu McCormick Polska.

Z danych udostępnionych przez Kantar Media wynika, że od stycznia do listopada 2013 r. na reklamę telewizyjną fiksów Kamis McCormick wydał 9,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez indywidualnie rabatów).  

Fiksy Kamis wspierane też były promocjami w miejscu sprzedaży, a liczne materiały POS pomogły w budowaniu dostępności i pozycji tych produktów na półkach. – Planujemy wspieranie linii fiksów w kolejnych latach, o czym będziemy informować na bieżąco – mówi Olivier Touzalin.

Obecnie w linii Fix Kamis dostępne są 24 dania. Na początku 2013 r. było ich 14, ale jesienią McCormick włączył kolejnych 10. 

Producent podkreśla, że w ofercie Fix Kamis każdy znajdzie coś dla siebie: począwszy od dań jednogarnkowych (kociołki czy gulasze), przez najbardziej popularne, jak Spaghetti Bolognese z suszonymi pomidorami, po dania słodkie (ryż zapiekany z jabłkami i cynamonowe racuszki). Bardzo dobrze przyjęła się polędwiczka w sosie czosnkowo-ziołowym. Linia obejmuje także tzw. fiksy sezonowe, czyli oferowane wraz ze specjalnymi woreczkami do pieczenia.

– Obecność w kategorii fiksów jest jednym ze strategicznych filarów firmy McCormick, z czym będzie wiązało się wprowadzanie kolejnych nowości – zapowiada prezes McCormick Polska.

 

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.