Biedronka w kanale tradycyjnym
Jeronimo Martins ogłosiło plany rozwoju do 2016 r. Wchodzi we franczyzę i małe formaty sklepów.
Jeronimo Martins ocenia, że kanał małoformatowy jest wciąż mocno rozproszony, z wieloma sieciami franczyzowymi działającymi na zbyt małą skalę.
Asortyment w różnych formatach sklepów ma być zróżnicowany, szczególnie jeśli chodzi o placówki w miastach oraz na wsiach.
W tym roku Jeronimo Martins otworzyło ok. 290 Biedronek, z czego połowę w największych miastach i te proporcje mają być utrzymane w przyszłości. Do końca 2016 r. planuje uruchomić 800 Biedronek. Zapowiada zainwestowanie do tego czasu 60 do 70 proc. z 2,2 mld euro w rozwój sieci w Polsce.

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.