Sprawdzone w praktyce

Z okazji wprowadzenia na rynek nowych Plastrów Twarogowych ich producent - Hochland Polska - zorganizował w warszawskiej restauracji Belvedere spotkanie dla dziennikarzy i przyjaciół.

Celem było praktyczne sprawdzenie przepisów na dania z nowego produktu, a także udowodnienie, że ma on o wiele więcej zastosowań niż jako dodatek do kanapki.
 Goście podzieleni na dwie drużyny losowali przepisy i pod okiem Tomasza Jakubiaka, kucharza z powołania i miłośnika polskich smaków, komponowali dania. W międzyczasie odpowiadali na pytania związane ze składnikami potraw, które przygotowywali.
 W drugiej części zadania uczestnicy musieli skomponować dania z dostępnych składników. Głównym były Plastry Twarogowe Hochland.
Powstały takie dania, jak: Tagliatelle z truskawkami podane na Plastrach Twarogowych Hochland, lekka zapiekanka ze szparagami czy też chrupiąca Ciabatta pełna smaków. Spotkanie poprowadziły Katarzyna Zielińska oraz Marzena Rogalska.   

za

Na zdjęciu od lewej: Marcin Mazur, specjalista ds. PR i nowych mediów Hochland Polska, Katarzyna Zielińska, Tomasz Jakubiak, mistrz kuchni, Marzena Rogalska, Jacek Wyrzykiewicz,
PR & marketing services manager Hochland Polska, Jagoda Pertek, junior brand manager Hochland Polska, oraz Beata Okrój-Rozbiewska, Cruso PR

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.