W Tesco nawet 5 tys. tańszych produktów

Od 9 maja Tesco obniżyło ceny kilku tysięcy produktów. Nowa oferta dostępna jest w każdym spośród 450 sklepów sieci na terenie całego kraju.

W przypadku największych sklepów Tesco liczba towarów w obniżonych cenach sięga 5 tysięcy. Każdy taki produkt został odpowiednio oznaczony przy półce, by klienci mogli porównać poprzednią i aktualną cenę.

– W kampanii "Ciach!” obniżamy tysiące cen w sklepach Tesco. Kampania dotyczy tych produktów, które mają największe znaczenie dla klientów – mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Jak wynika z danych sieci, kupując produkty z najpopularniejszych kategorii, klient zapłaci o 10 proc. mniej. Oznacza to, że koszyk 20 najczęściej wybieranych produktów zawierający m.in. kajzerki, jogurt czy wodę mineralną potaniał z niemal 71 do nieco ponad 63 zł.

Wyniki badań 4P Research Mix pokazują, że cena jest dla Polaków najważniejszym kryterium wyboru danego sklepu. Aż 77 proc. respondentów, wybierając sklep, kieruje się właśnie atrakcyjnością cen. Nie bez znaczenia jest to, że według 45,3 proc. badanych sytuacja ich gospodarstwa domowego pogorszyła się w stosunku do ubiegłego roku, a tylko 17,6 proc. mówi, że "jest lepiej”. Zdecydowana większość Polaków (80,4 proc.) dostrzega wzrost wydatków na żywność w swoim gospodarstwie domowym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.