Pernod Ricard. Absolut Unique
Unikalny pod każdym względem.
W sprzedaży pojawiła się limitowana edycja butelki Absoluta – Absolut Unique.
Każda butelka w tej kolekcji ma inny kolor i wzór oraz swój niepowtarzalny numer etykiety.
Wprowadzeniu Absolut Unique będzie towarzyszyć wsparcie konsumenckie w punktach sprzedaży.
W handlu nowoczesnym pojawią się materiały POS, a także specjalne ekspozycje nowej butelki.
Działania będą skierowane także do internautów. Marka będzie szczególnie aktywna na fanpage'u Absolutni.
Nowa limitowana edycja w Polsce dostępna jest od marca br. Sugerowana cena detaliczna w hipermarketach za 0,7 l wynosi 39,90 zł.

Joanna Hamdan
13649 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.