Konsumencka promocja Bakallandu

W ślad za kampanią reklamową w telewizji Bakallad wystartował z promocją dla konsumentów.

15 listopada Bakalland wystartował z kampanią reklamową, największą w 20-letniej historii firmy. Konsumencki konkurs, który rozpoczął się pięć dni później, jest jej integralną częścią.

Bakalland, chcąc zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po jego suszone owoce i orzechy, przygotował loterię Bakalmat – Gotówka od Bakalland. Konsument, który kupi paczkę bakalii Bakalland, może zarejestrować swój paragon na stronie dedykowanej loterii www.bakalmat.pl, a każde zgłoszenie trzy razy bierze udział w losowaniu nagród (codziennie 7 osób wygrywa po 100 zł, raz w miesiącu do wylosowania jest nagroda 1000 zł,  laureat nagrody głównej dostanie 10 000 zł).

Promocją, mającą na celu wsparcie sprzedaży, jest objęty cały asortyment bakalii Bakalland. Komunikacja konkursu zostanie wsparta dodatkowo materiałami w formie standów ekspozycyjnych i owijek paletowych.

Zdaniem prezesa Bakallandu Mariana Owerki, listopadowa i grudniowa ofensywa promocyjno-reklamowa ma przybliżyć firmę do celu, jakim jest zdobycie jednej trzeciej rynku bakalii w Polsce. Bakalland jest liderem kategorii i ma obecnie 20,1 proc. rynku w ujęciu wartościowym (Bakallan za Nielsenem sierpień-wrzesień 2012 r.), ale bez uwzględnienia marek własnych sieci handlowych. Po ich uwzględnieniu ten udział spada do 13 proc.