Erlenbacher planuje ekspansję w Polsce
Erlenbacher Backwaren, producent ciast mrożonych kierowanych do branży HoReCa, wchodzi oficjalnie na polski rynek.
W ub.r. Nestle zainwestowało w wytwórnię mrożonych ciast Erlenbacher 30 mln euro, dzięki czemu jej potencjał produkcyjny wzrósł aż o 50 proc. Z tą inwestycją należy więc bezpośrednio wiązać deklarację większego zaangażowania w Polsce. Wyroby Erlenbacher od paru lat dostępne są w ofercie Furoteksu, jednego z wiodących dystrybutorów w branży HoReCa.
Jak zapowiada Bernhard Neumeister, dyrektor zarządzający Erlenbacher, produkty przeznaczone na polski rynek obejmują ciasta kremowe, owocowe (między innymi truskawkowe, wiśniowe i śliwkowe) i tradycyjne. Są to szarlotki, ciasta czekoladowe, migdałowe, serniki, torty (również kilkuwarstwowe), tarty, brownies i kostki. Gama produktów będzie się sukcesywnie rozszerzać.
- Naszym celem jest pozycja największego dostawcy dla branży. Obecnie pracujemy nad polską wersją naszej strony internetowej. W październiku rusza kampania reklamowa, a od grudnia tego roku chcemy już oficjalnie być na rynku - zapowiada Bernhard Neumeister.