Praliny przebojem w dyskontach

Rynek pralin czekoladowych rośnie wartościowo rok do roku o 4,6 proc., ale najszybciej ich sprzedaż rozwija się w dyskontach, gdzie dynamika wzrostu była niemal trzy razy większa.

Taką informację, powołując się na najnowszy czerwcowy panel Nielsena, przekazał "Handlowi Extra" Robert Sas, dyrektor kategorii czekolady w Kraft Foods Polska.  

Sas nie ujawnił aktualnej pozycji koncernu na rynku pralin, ale zapewnił, iż marka Milka ze swoimi produktami I love Milka, Thank you oraz Alpejskie Mleczko obroniła swoją pozycję sprzed roku. Jego zdaniem coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów zaczynają cieszyć się praliny pakowane w torebki.

- Ów format zyskuje sobie uznanie zarówno dzięki relatywnie przystępnym cenom, jak i zróżnicowaniu smaków pralin dostępnych w pojedynczej torebce – wyjaśnia Robert Sas.

Odpowiedzią firmy na ten trend jest nowość Milki – praliny Milka Crispello, które są na rynku od lipca. W standardowym opakowaniu Crispello znajduje się 15 oddzielnie pakowanych pralinek w jednym z dwóch smaków: waniliowym lub czekoladowym.