Agros Nova wchodzi w segment marmolady

Spółka Agros Nova zadebiutowała w segmencie marmolady. Pod marką Łowicz wprowadziła dwie marmolady: o smaku wieloowocowym i różanym.

- Wprowadziliśmy marmolady w smakach, po które Polacy sięgają najczęściej, marmolady o smaku wieloowocowym to aż 76 proc. rynku, a marmolada o smaku różanym to kolejne 15 proc. rynku – informuje Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agros Novej. Jak podaje za Nielsenem, w kategorii produktów dżemowych marka Łowicz ma 48-proc. udział w rynku (średnie udziały wartościowe za 2011 r., bez dyskontów).

Po wejściu w segment marmolad producent ma szansę swoją pozycję wzmocnić. Zwłaszcza że rynek szybko rośnie. – Wartość sprzedaży marmolad w 2011 r. urosła aż o 19 proc. w porównaniu z rokiem 2010 – twierdzi Bancerowska, która powołuje się na Nielsena.