FoodCare wchodzi na rynek słodyczy

Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami producent wprowadził właśnie na rynek żelki pod marką Frugo.

Po udanym powrocie marki Frugo na rynek (według zapewnień FoodCare jest liderem segmentu napojów w szklanych butelkach) firma korzysta z jej popularności. Wypuszcza na rynek pod tą nazwą  produkty z innych kategorii FMCG cieszących się powodzeniem wśród dzieci i młodzieży.

Po sorbetach, które firma wprowadziła do sklepów na wiosnę, przyszedł czas na kolejny debiut – do handlu trafiły właśnie żelki w kształcie butelki Frugo o takich samych smakach, co napoje. Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami Wiesława Włodarskiego, prezesa FoodCare, należy oczekiwać, że również pod marką Frugo będą produkowane gumy do żucia.

Jak podaje Nielsen, w okresie luty 2011 – styczeń 2012 na rynek trafiło 11,7 tys. ton żelków (bez stacji benzynowych) o łącznej wartości 250,1 mln zł. Rynek żelków oraz pianek odnotował niewielki spadek wywołany wyższymi cenami wynikającymi m.in. ze wzrostu kosztów surowca.