Jim Beam z miodem

CEDC wprowadza na rynek bourbon Jim Beam Honey - to już trzecia smakowa wersja tej markowej whisky.

Dwie poprzednie odmiany smakowe Jim Beam White & Cola oraz Jim Bean Red Stag (bourbon z sokiem z wiśniowym) debiutowały na wiosnę. Jak zapewnia Zuzanna Łatacz, młodszy kierownik marki Jim Beam, ten drugi okazał się rynkowym hitem.

-  Jim Bean Red Stag wprowadziliśmy do sprzedaży pod koniec kwietnia i już dziś zbliża się do osiągnięcia rocznych planów sprzedaży. Idąc za ciosem, chcemy jak najszybciej powtórzyć ten sukces, tym razem z Jim Beam Honey – mówi Zuzanna Łatacz.

Jim Beam Honey łączy tradycyjne dla marki smaki wanilii i dębu z naturalną słodyczą miodu, tworząc nowy smak.

Polski rynek importowanych mocnych trunków jest wciąż mały. W badaniach Nielsena bourbony oraz whisky traktowane są więc jako jedna kategoria.  

W ciągu 12 miesięcy (Nielsen luty 2011 r. – marzec 2012 r.) sprzedano w Polsce 11 mln litrów whisky, whiskey oraz bourbona, o 32 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W segmencie bourbonów Jim Beam jest liderem.

Jim Beam Honey będzie dostępny w butelkach o pojemności: 0,7 l (zawartość alkoholu 35 proc.). Marka trafi do sklepów handlu nowoczesnego i tradycyjnego w połowie sierpnia. Rekomendowana cena detaliczna to ok. 74 zł.