Knorr liderem na rynku fiksów

Knorr Fix do Spaghetti Bolognese jest numerem 1 w Polsce - pochwalił się Unilever w prasowym komunikacie, powołując się na Nielsena.

Fix Spaghetti Bolognese znajduje się w ofercie Knorr (Unilever) od 19 lat. Jak  twierdzi Marta Majcherek, brand manager marki Knorr, w okresie luty 2011 – styczeń 2012 firma sprzedała 7,6 mln sztuk tego produktu, który z udziałem rynkowym na poziomie 7,3 proc. jest liderem kategorii fiksów (Nielsen, udział wartościowy, kwiecień 2011 – maj 2012).

Kolejne dwie pozycje zajmują Fix Spaghetti Napoli z 4,85 proc. oraz Fix Do potraw chińskich z 3,82-proc. udziałem. - Dla porównania najlepszy produkt głównego konkurenta ma 2,67-proc. udział – powiedziała Handlowi Extra Marta Majcherek.