Nowa linia podpasek Always Platinum

Procter & Gamble wprowadził po cichu, bez medialnego wsparcia do wybranych sieci handlowych nową linię podpasek higienicznych Always Platinum.

Nowe podpaski Always Platinum mają ciemnofioletowe opakowania, które dobrze wyróżniają się na półce. Trafiły do sprzedaży w czerwcu. Według informacji Martyny Kostrzyńskiej z działu PR Procter & Gamble Polska na razie są dostępne tylko w sklepach: Rossmann, Drogeria Natura, Tesco, Carrefour, oraz w halach Makro i Selgrosa. Czy i kiedy trafią do szerszej dystrybucji oraz kiedy ruszy ich promocja, nie była w stanie powiedzieć.

Nowe podpaski kwalifikują się do segmentu premium, czyli do tego samego, do którego zaliczają się cienkie Always Ultra ze skrzydełkami (w zielonych opakowaniach). Te ostatnie występują w siedmiu odmianach różniących się głównie chłonnością oraz liczbą sztuk w opakowaniu. Z Always Ultra Platinum jest podobnie, z tą jednak różnicą, że – jak zapewnia Martyna Kostrzyńska – są jeszcze bardziej chłonne i wykonane z nowych materiałów, co znajdzie odzwierciedlenie w nieco wyższej cenie.

Z najnowszego badania target Group Index Millward Brown SMG/KRC wynika, że podpasek marki Always używa co trzecia kobieta, choć popularniejsze od niech są podpaski Bella (TZMO), do których stosowania przyznaje się 40 proc. Polek.

Z badań Nielsena wynika, że w ub.r. handel sprzedał 1,45 mld sztuk podpasek za 405,2 mln zł, czyli mniej odpowiednio o 1,7 i 2,8 proc. niż w 2010 roku.