Marka Bella najczęściej w gazetkach reklamowych

Spośród artykułów higieny intymnej w tym roku najbardziej promowane były produkty marki Bella (TZMO) - wynika z analizy przeprowadzonej dla Handlu Extra przez firmę ABR Sesta Market Research & Consulting.

Promocje artykułów do higieny intymnej kobiet w okresie od stycznia do maja 2012 r. stanowiły w gazetkach reklamowych sieci 4 proc. wszystkich promocji produktów zaliczanych do rynku urody, pielęgnacji i higieny osobistej – wynika z analizy ABR Sesta.

Produkty do higieny intymnej kobiet najczęściej występowały w gazetkach sieci drogeryjnych, wśród których najaktywniejsze były sieci: Rossmann (65 wystąpień) oraz Super-Pharm (46 wystąpień). W promowaniu tego typu produktów dla kobiet aktywne były również hurtownie FMCG. W tym kanale pozycję lidera zdobyła sieć MiniMax promująca artykuły do higieny intymnej 57 razy. Następne w kolejności były hurtownie Interchem i Delkor.

W gazetkach reklamowych najczęściej występowały podpaski, których promocje stanowiły 58 proc. całej kategorii, natomiast najrzadziej reklamowano tampony (14 proc.). W rankingu 10 najczęściej reklamowanych artykułów zabrakło wkładek higienicznych i tamponów, które pojawiły się dopiero na 11. pozycji.

Najczęściej występowały produkty marki Bella (32 proc. promocji całej kategorii należało do tej marki). W stosunku do ub.r. aktywność zwiększyła marka Naturella (P&G). W tym roku co czwarty reklamowany produkt z kategorii higieny intymnej kobiet należał do portfolio tej marki. Trzecią pozycję zajęła marka Always (P&G), której udział w liczbie promocji całej kategorii wyniósł 15 proc.

W analizowanym okresie produktem, który najczęściej pojawiał się w gazetkach, były podpaski higieniczne Always Duo Ultra Normal Plus 2x10 szt. Najniższą cenę tego produktu (4,29 zł) można było znaleźć w gazetce sieci Sedal. Pod marką Bella najczęściej reklamowane opakowania promocyjne to Bella Perfecta Blue duopack 2x10 szt. (drugie opakowanie 50 proc. taniej) oraz Bella Perfecta Green duopack 2x10 szt. (drugie opakowanie 50 proc. taniej). Pierwszy produkt najniższą cenę (5,28 zł) uzyskał w sieci Delkor, natomiast najniższą cenę podpasek Bella Perfecta Green zaoferowała sieć Kaufland (4,99 zł).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.