Navo ma nowego klienta

Polska Grupa Dystrybucyjna "Navo" wzmacnia portfolio artykułów spożywczych. Francuska firma Materne należąca do grupy MOM powierzyła jej dystrybucję Gogo Squeez, musów owocowych w saszetkach.

Navo powstało w 2001 r. w wyniku trwającej ponad dekadę konsolidacji kilkunastu hurtowni współpracujących z koncernem Procter & Gamble. W miarę dokonywanych przez amerykańską firmę akwizycji Navo przybywało marek i produktów o różnym przeznaczeniu. 

- Z klasycznego dystrybutora pieluch i chemii gospodarczej przekształciliśmy się w firmę wyspecjalizowaną w rynku całego FMCG – mówi Roman Gajczewski, wiceprezes zarządu Navo PGD. Wprawdzie firma nadal zajmuje się dystrybucją produktów wytwarzanych w obrębie grupy P&G (m.in marki Wella, Brown, Gillette), ale od 2009 r. pracuje dla firm, które nie stanowią dla amerykańskiego koncernu bezpośredniej konkurencji. Od tego czasu współpracuje z 3M, a od 2011 r. również z firmą Hero, która jest producentem odżywek dla dzieci Hero Baby, dżemów Schwartau i batoników musli Corny.

- Nasze doświadczenie w tych kategoriach spożywczych da się wykorzystać z powodzeniem przy dystrybucji musów Gogo Squeez, które adresowane są do podobnej grupy docelowej co batoniki Corny – mówi Gajczewski. Chodzi o kobiety w wieku 25-45 lat, które dbają o siebie i rodziny, bo to one głównie mają kupować musy owocowe w saszetkach od Materne. Navo zajmuje się ich dystrybucją od kwietnia - zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.

Obecnie Navo ma trzy centra dystrybucyjne - w Tychach, Warszawie i Poznaniu, 20 punktów przeładunkowych, które obsługuje 300 samochodów ciężarowych. 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.